Stranice

 

 Naslovna

  Baragnir Zag Nehar

  Sveta Magija

  Svete Knjige

 Biblioteka

 Arhiva

  Zag Kia

  Zvezdarijum

 Kalendar

 Galerija

 Multimedia

 Psyradio FM

 Chat

 Linkovi

  Alexanthorn

  Dnevničke beleke

  Razgovori s povodom

  Senke Glasnika

 Javna predavanja

  Predavanje jedanaesto

 

 Autobiografske bele�ke

  Magijski Dnevnik

 Lice i naličje

  Kontakt

 

 

 

Akad

 

BESKRAJNO PUTOVANJE DU�E

Javna predavanja, tribine, skupovi, �kola spiritualne magije

 

 

Predavanje jedanaesto

 

Na razmeđi svetovnog i magijskog IV

Eterizacija

Mentalna energizacija materije

 

 

20.07.2011.

 

Praktična primena osnovne Magije Elemenata se simbolički, kao proces, naziva Eterizacija, iako su to, u osnovi, dva procesa, mentalna energizacija materije i mentalna projekcija volje. U nekim sistemima magijske prakse na zapadu ovi procesi se zajedničkim imenom nazivaju impregnacija (impregnacija vode, impregnacija hrane i slično), mađutim, ovo nije precizna formulacija. Impregnacija označava proces pripreme određenog materijala ili sredstva sa kojim se radi, �to ovde u primeni Magije Elemenata nije slučaj, jer se direktno radi sa Elementima, koji zbog svoje fundamentalne čistoće ne trpe nikakve promene i koriste se kao čisti Elementi sa svojim polaritetima. Preciznije je upotrebiti izraz bioenergizacija, jer se deluje sopstvenom energijom, odnosno sopostvenim energetskim biopoljem na materiju.

Sledeće �to treba naglasiti jeste pojam Eterizacije. Već sam napomenuo da se ovi procesi samo simbolički nazivaju Eterizacija, međutim ovde se se ne vr�i transformacija materije u Eter, već samo proči�ćenje materija vode, vazduha, hrane i vatre preko osnovnih Elemenata do ispoljavanja energije Etera kroz ove materije. Taj ispoljeni Eter kroz materiju predstavlja �ivotnu Energiju ili �ivotvornu Silu. Eter je zapravo hrana Duha čovekovog koji o�ivljava kako astralno, tako i fizičko telo. To ispoljavanje Etera kroz vodu koju pijemo ili hranu koju jedemo se u primeni osnovne Magije elemenata naziva procesom Eterizacije �ivotne Energije kroz četvoropolno sa�imanje Elemenata.

Novi pojam koji se pojavljuje je četvoropolno sa�imanje Elemenata i treba ga unekoliko objasniti. Magija Elemenata se primenjuje na tvari koje čovek koristi za odr�avanje �ivota: vazduh, vodu, hranu i vatru, ali i druge stvari. Sve ove tvari, vazduh koji di�emo, voda koju pijemo, hrana koju jedemo i slično, nastale su u interaktivnom dejstvu svih Elemenata kroz njihovo elektromagnetno zračanje i polaritete. To znači da i vazduh i voda i sve druge tvari sadr�e u sebi sve Elemente sa izvesnim preovlađujućim stanjem električnosti ili magnetičnosti. Četvoropolnost je izra�ena u svim tvarima jer u osnovi, one sadr�e Vatru i Vodu sa svoja dva pola, pozitivnim i negativnim, koje neutralni Vazduh odr�ava i kontroli�e, a Zemlja sve sjedinjuje u tvar. Takođe, kako su sve tvari proistekle iz Etera, one sadr�e Eter u sebi, ali kao princip na kome su sazdane. Normalnim, uobičajenim disanjem, uzimanjem hrane i vode i izlaganjem vatri, čovek apsorbuje u sebe veoma malu količinu Etera, koja jeste dovoljna za odr�avanje �ivota, međutim, Duh maga, a time i njegova Du�a i telo njegovo u svom radu zahtevaju veću količinu čistog Etera, kako bi mogao sa lakoćom vr�iti sva svoja dela. Ta uvećana količina Etera, proizvodi se, upravo, kroz primenu osnovne Magije Elemenata.

Na kraju ovog uvodnog dela u primenu Magije Elemenata, skrenuo bih pa�nju na jo� jedan pojam, a to je pojam mentalnog, jer se spominje kao odrednica u procesima mentalne energizacije i mentalne projekcije. Za�to je ovo va�no? U mnogim delima koja govore o magijskoj praksi se spominje ovaj pojam, ali u nekim drugim formama, te da ne bi do�lo do zabune i uno�enja pometnje u samu terminologiju rekao bih nekoliko reči o tome. Prema drevnom učenju koje prenosim, čovek kao trojedno biće, Duh-Du�a-Telo egzistira na Zemaljskoj ravni i ispoljava se kao fizičko i mentalno biće, odnosno na fizičkom i mentalnom nivou Zemaljske ravni. Zapravo, celokupna pojavnost čovekovog �ivota predstavlja njegovu osobenu mentalnu projekciju, podređenu Univerzalnim zakonima. To je svest koja se projektuje na nivou Zemaljske ravni. Sopstvo ili Ego koji je pod vla�ću uma, odnosno umnih do�ivljaja (čulne impresije) nije u stanju da se odvoji od Zemaljske ravni, već ostaje vezan iluzijama umnih slika. Obrnuto, Sopstvo koje dominira nad umom nije podlo�no uticaju čulnih impresija, pa stoga oslobođeno iluzornosti mo�e pomoću mentalne projekcije da se izdigne iznad Zemaljske ravni i uplovi u sfere Astralnog i Eteričnog sveta. Dakle, mentalna projekcija je sredstvo Sopstva.

Takođe, u mnogim delima se govori o mentalnom planu ili mentalnoj ravni, pri čemu se govori o najvi�oj, Eteričnoj ravni postojanja. Međutim, prihvatiti ovakvo shvatanje mentalne ravni nije sasvim ispravno, jer da je tako, onda iluzije ne bi postojale i svaka bi misao mogla biti pretočena u delo i materijalizovana na sve tri ravni postojanja. Stoga, mentalna ravan, koju radije nazivam mentalni nivo Zemaljske ravni je najni�a ravan postojanja. Zbog toga u magijskoj praksi postoji mnogo situacija koje se mogu okarakterisati kao mentalne samoobmane i iluzije stvarnosti. Svaka mentalna projekcija koja ostane samo kao slika u umu �to se pretače u svest, ali bez stvarne emanacije, predstavlja iluziju.

Kako �ivot čoveka predstavlja njegovu osobenu mentalnu projekciju koja se manifestuje u fizičkom svetu, tu govorimo o nesvesnom pretakanju umnih slika u svest koje se emaniraju na fizičku ravan nekontrolisanim spoljnim utiscima koje nazivamo čulnim impresijama, čime se zatvara krug na liniji mentalno-fizičko-mentalno. One mentalne projekcije koje nisu povučene određenim spoljnim utiskom, ostaju na nivou svesti čoveka i mogu biti do�ivljene kao stvarne, ali bez realizacije u stvarnosti. Ovde se nalazi jedna od najvećih zamki Magijske spoznaje, u kojima aspirant ili nerealizovan mag mo�e na mentalnom nivou do�iveti i iskusiti svakakva stanja bez dodira sa realno�ću. Ti do�ivljaji i stanja su samo umne slike ili iluzije stvarnosti i ukoliko je umi�ljenost (vezujuće sile materijalne prirode) jača od Sopstva dolazi do stvaranja iluzorne svesti ili modernim jezikom rečeno "trip stanja" svesti. Ovim stanjima svesti podlo�ni su, pre svih, oni aspiranti koji se bez temeljnog znanja i predhodnih priprema eksperimentalno upu�taju u razne vrste mentalnih ve�bi i magijskih rituala, a bez iskusnih vodiča. Naročito je to posledica eksperimentisanja sa različitim magijskim sistemima i praksama, kao i olako i brzo prihvatanje i prola�enje kroz jedan ili vi�e sistema.

Aspirant mora uvek biti svestan činjenice da se telo, du�a i duh moraju uve�bavati ravnomerno i istovremeno, jer bi, inače, bilo nemoguće postići i odr�ati magijsku ravnote�u. Ne preporučujem nikakvo ubrzavanje razvoja jer je za sve potrebno vreme. Strpljenje, istrajnost i upornost su osnovni uslovi za razvoj. Ko god je voljan da stupi na Stazu Magijske Spoznaje, trebao bi ovo upozorenje smatrati svojom Svetom Du�no�ću. Nemilosrdnost prema sebi u Magijskoj Spoznaji je vrlina iz koje sledi uspeh. Uzdr�ite se od osuđivanja ili kritikovanja drugih. Ne dozvolite nikome da uđe u va�e svetili�te. Mag uvek ćuti o svom Putu, usponu i uspehu. Ti�ina daje najvi�u Moć. Obezbedite sebi �to je moguće vi�e vremena za svoje uzdizanje i napredak. Sasvim je nepotrebno traćiti vreme dugim sedenjem uz ispijanje piva u bezvrednom dru�tvu ili zagnjuren u kompjuterske igrice ili kakvu drugu prostu zemaljsku zabavu. Vreme je poput vode, teče, a reka se nikada ne vraća izvoru svom. Dakle, potrebno je obezbediti određeno vreme i njega se strogo pridr�avati. Izuzeci su mogući samo u neizbe�nim slučajevima. Čovek je podlo�an navikama i kad se jednom navikne na određeni rad, osećaće potrebu da uvek radi. Ba� kao �to postoji �elja za �ivotnim potrebama poput jela, pića i spavanja, tako treba da se odnosi i prema Magijskoj Spoznaji. Magijski rad treba da postane jedina navika, i to je jedini način da se postigne siguran i potpuni uspeh. Nema nagrade bez marljivosti. Imajte ovo na umu, jer Magijsko Delo zahteva Besprekornost.

 

Disanje

Četvoropolno sa�imanje energije vazduha

i eterizacija �ivotne energije kroz svesno disanje

 

Prva fizčka tvar neophodna za odr�avanje fizičkog �ivota je vazduh. Svima je znano da svako �ivo biće zavisi od disanja i da bez disanja nije moguće opstati u �ivotu. Ono �to svi znaju je da čovek, kao i sva �iva bića, udi�e vazduh koji, među ostalim jedinjenjima, sadr�i kiseonik koji se u plućnim mikrokapilarima apsorbovanjem vezuje za ćelije krvi i raznosi po čitavom telu, a ostatak vazduha se izbacuje izdisajem kao azot. Ovaj proces je na telesnom nivou regulisan kao uslovna refleksna radnja bez anga�ovanja svesti. To znači da nije potrebno misliti ili razmi�ljati o disanju da bi organizam disao. To se automatski odvija. Ono �to malo ko zna jeste to da je vazduh četvoropolna tvar sastavljen od sva četiri Elementa uključujući i Eter kao peti �ivotni Element. Energetska četvoropolnost vazduha je, prema Univerzalnim zakonima, sila koja slu�i da odr�ava telo u �ivotu a Eter koji sadr�i, predstavlja �ivotvornu Silu koja je, kao �to sam već naglasio, hrana za Duh čovekov. Mag je svestan ove činjenice i zna da je za svako delo, a posebno za magijsko delo potrebna izvesna, a kadkad i veća količina energije da bi se to delo izvelo bez posledica po biće čoveka u energetskom i fizičkom smislu. Zbog toga je potrebna veća količina Etera kako bi Duh bio u stanju da sprovede određeno delo. To uvećano apsorbovanje Etera se vr�i svesnom namerom koja se naziva Eterizacija, a realizuje se kroz svesno disanje, o kojem je ovde reč, ali i kroz svesno uzimanje hrane, vode i izlaganje vatri, o čemu ću govoriti u narednim predavanjima.

 

Eterizacija vazduha

 

Kiseonik pripada Elementu Vatre, a azot Elementu Vode. Element Vazduha posreduje i odr�ava vezu Vatre i Vode, a Element Zemlje je ono �to kiseonik i azot stapa u supstancu koju znamo kao vazduh. Eter kao uzročni princip u osnovnoj strukturi vazduha prestavlja njegov temelj ili iskru �ivota. Normalnim ili nesvesnim disanjem telo se snabdeva samo neophodnom količinom Elementarnih supstanci koje su potrebne za njegovo normalno odr�avanje. Snabdevanje ovde takođe zavisi i od potro�nje Elementarnih supstanci. Kada je čovek izlo�en većem naporu, na primer kada potrči, i disanje se ubrzava, jer je organizmu potrebna veća količina vazduha, odnosno Elementarnih supstanci. Isto se de�ava kada mag treba da preduzme neku magijsku radnju bilo na mentalnom nivou Zemaljske ravni, bilo na Astralnoj ili Eteričnoj ravni, Duhovnom biću je potrebna veća količina Etera da bi to delo mogao da izvede i uspe�no realizuje. To se posti�e svesnim disanjem, koje se nazva "duboko disanje" ili disanje punim plućima, za razliku od običnog normalnog disanja koje se u ovom smislu naziva "plitko disanje" ili disanje gornjim delom pluća.

Tehnikom svesnog disanja čovek se snadbeva uvećanom količinom Elementarnih supstanci. Međutim, ukoliko je čovek u stanju mirovanja, njegovom organizmu nije potrebna uvećana količina Elementarnih supstanci jer bi moglo doći do zasićenja koje mo�e izazvati negativne posledice kako po mentalno, tako i po fizičko biće čoveka. Ovde se tehnikom svesnog disanja (udah i zadr�avanje vazduha) izdvaja Eter, a ostatak nepotrebnih Elementarnih suptanci se izbacuje (izdah i zadr�avanje praznih pluća). U plućima, u njegovim najdubljim porama se, pored ostalih, nalaze i energetski receptori koji absorbuju Eter i energetskim kanalima ga prenose u Duh bića čovekovog. Ovaj proces se naziva Eterizacija vazduha, odnosno izdvajanje Etera iz vazduha. Ova tehnika disanja se vr�i po formuli (4+2+4+2) udah + zadr�avanje vazduha + izdah + zadr�avanje praznih pluća. Numerička vrednost koja je prikazana u formuli predstavlja vremenski interval trajanja, ali ne u sekundama realnog vremena. Taj vremenski interval je potpuno individualan kod svakog čoveka i predstavlja ritam rada srca (pulsiranje). Pulsiranje srca se mo�e osetiti, a samim tim i brojati na dva praktična načina za primenu u ovoj ve�bi. Prvi način je spajanje jagodica palca i domalog prsta na jednoj ili obe ruke i naziva se "meditativni" (slika 1). Drugi je, takozvani, "molitveni" i primenjuje se spajanjem jagodica svih prstiju, dlanom o dlan (slika 2). Pritisak treba da bude srednje jačine odnosno do stanja u kojem se oseća pulsiranje.

 

Slika 1: meditativni poli�aj prrstiju �ake

 

Slika 2: molitveni polo�aj prstiju �ake

 

Sedite udobno ili ostanite u stojećem polo�aju sa osloncem na oba stopala. Bilo da sedite ili da stojite, kičma mora biti potpuno prava. Zauzmite meditativni ili molitveni polo�aj ruku i ostite pulsiranje srca. Udi�ite vazduh tako da udah traje četiri otkucaja srca i to najpre udahom u gornji deo pluća koji se potom nastavlja ka donjem delu pluća pri čemu se oseća pomeranje dijafragme i stvara osećaj kao da se stomak nadima. Zatim zadr�ite vazduh u tom stanju dva otkucaja srca. Potom izdi�ite vazduh tako da izdisaj traje četiri otkucaja srca i to najpre iz donjeg dela pluća pri čemu se oseća vraćanje dijafragme na mesto i nastavlja se izdisanjem iz gornjeg dela pluća do poslednjeg daha. Nakon izdaha zadr�ite se u stanju praznih pluća jo� dva otkucaja srca.

Sasvim je dovoljno sedam ponavljanja na početku praktikovanja ove ve�be, jer se samo jednim dubokim udahom unosi četvorostuko veča količina Etera od uobičajenog "plitkog disanja". Broj ponavljanja treba iz dana u dan povećavati, ako postoji veća potreba prilikom vr�enja određenih mentalnih ili magijskih radnji. Ve�bu ne treba raditi du�e od pola sata u toku jednog dana, �to okvirno iznosi oko 180 ponavljanja. Ukoliko nema mentalne ili magijske praktične aktivnosti, ovu ve�bu ne treba raditi u punom obimu već je dovoljno praktikovati je sa sedam ponavljanja u toku jednog dana.

VA�NO! Napomena o mogućim ne�eljenim efektima (kontraindikacije): Pre nego �to počnete praktikovati ve�be disanja, organizam se mora umiriti. Obavezno izmerite puls (broj otkucaja srca u minuti). Ukoliko je rad srca ubrzan (preko 80) ili usporen (ispod 60), ve�bu ne smete praktikovati.

Ova ve�ba koju sam opisao je namenski proces Eterizacije koji se praktikuje samo ukoliko postoji potreba za većom količinom Etera kako bi Duh bio u stanju da sprovede određenu mentalnu radnju ili magijsko delo. U suprotnom je ne treba često niti svakodnevno praktikovati, jer povi�ena akumulacija energije Etera mo�e izazvati spontane reakcije na mentalnom nivou u smislu nekontrolisanog ulaska u povi�ena stanja svesti. Takođe, povećana koncentracija energije Etera mo�e izazvati halucinacije, fatamorgane i razna priviđenja, te ukoliko aspirant nema punu kontrolu nad svojim umom, lako mo�e zapasti u stanje samoobmanjivanja, iluzornosti ili "trip stanja svesti".

Po�eljno je svakako akumulirati izvesnu količinu Etera, ali je potrebno odrediti sopstvenu "meru". Ova akumulacija Etera obezbeđuje magu da se uvek oseća odmorno, da svoja čula odr�ava izo�trenim, da mentalna percepcija i pamćenje budu sna�ni, da intuitivni upliv bude aktivan i da uvek bude adekvatno energetski pripremljen da reaguje po potrebi. U tom smislu postoji jo� jedan način svesnog "dubokog disanja" koji je dvostruko slabiji od gore opisanog, jer se izvodi po formuli (4+4), udah-izdah, dakle bez zadr�avanja daha i bez zadr�avanja praznih pluća.

Ovo je takozvano "obično duboko disanje". Izvodi se jednostavno, treba samo duboko udahnuti (punim plućima) i izdahnuti. Udi�ite vazduh tako da udah, okvirno, traje četiri otkucaja srca i to najpre udahom u gornji deo pluća koji se potom nastavlja ka donjem delu pluća pri čemu se oseća pomeranje dijafragme i stvara osećaj kao da se stomak nadima. Zatim izdi�ite vazduh tako da izdisaj traje, takođe okvirno, četiri otkucaja srca i to najpre iz donjeg dela pluća pri čemu se oseća vraćanje dijafragme na mesto i nastavlja se izdisanjem iz gornjeg dela pluća do poslednjeg daha.

Mo�e se izvoditi bilo kada i bilo gde sa svega nekoliko ponavljanja. Nema ne�eljenih efekata, osim u slučaju preterivanja u smislu broja ponavljanja. Preporučuje se svakodnevno ovo činiti nekoliko puta sa po nekoliko ponavljanja. Savr�en efekat umerenog odr�avanja akumulacije energije Etera se posti�e formulom (7 x 7) sedam ponavljanja u toku dana po sedam običnih dubokih udah-izdaha. Dubokim disanjem se unosi i �ivotna energija u telo, a koja je sadr�ana u Eteričnom pricipu (energija Etera). Ona se nalazi i u vazduhu koji di�emo, ali se mo�e uneti samo dubokim disanjem jer se preobra�ava samo u najudaljenijim kanalima pluća, bronhijalnim zav�ecima gde se i kiseonik prenosi u krv. Da bi do njih doprla mora se najdublje udahnuti. Ovo je jedini razlog zbog kojeg ljudi zevaju, nesvena radnja kojom se udahnjuje Dah �ivotvorni.

 

Svesno namensko disanje i mentalna energizacija vazduha

 

Sve je ovo sasvim isto i kod svesnog namenskog disanja, a razlikuje se u tome �to se uz proces svesnog disanja vr�i mentalna energizacija vazduha, odnosno, mentalno vezivanje određene energije za Eter, te se tako "obogaćen" Eter unosi u biće čovekovo, odnosno, stapa se sa Duhom iz kojeg se razla�e u sve forme postojanja bića. Kako ovo funkcioni�e?

Ako čovek u svom umu oblikuje neku misao, ideju ili mentalnu sliku (viziju) određenog lika (�eljena ličnost, predmet, objekat, prostor i slično), bez obzira da li je ta misao konkretna ili apstraktna, i po tom tu misao kao energiju ve�e za vazduh ispred sebe koji treba udahnuti, ta ideja, misao ili lik će se vezati za Element Etera u vazduhu, i preneće se, elektromagnetnim strujanjem, na celokupnu supstancu vazduha. Ovaj proces se naziva mentalna energizacija vazduha projekcijom svesti. Tako "obogaćena" supstanca vazduha, kada se prenese kroz pluća, preko krvnih sudova, neće samo vr�iti uticaj na materijalno telo, povećavajući snagu tela kao �to se to čini pri "običnom" disanju, ili "običnom svesnom" disanju, već će elektromagnetno strujanje vazduha, energetski "obogaćenog" idejom ili likom, preneti elektromagntni impuls "obogaćene" energije iz krvotoka preko astralne niti (astralni energetski kanal) do astralnog tela, a odatle do eteričnog tela Duha, posredstvom eterične niti (eterični energetski kanal).

Iz ovog opisa svesnog namenskog disanja, jasno se mo�e sagledati da su�tina ovog procesa disanja ne zavisi od količine udahnutog vazduha, nego od kvaliteta određene ideje kojom je supstanca vazduha "obogaćena". Zbog toga praktikovanje procesa svesnog namenskog disanja ne zahteva naporno svesno disanje opisano u prvoj i drugoj ve�bi. U ovom prcesu je dovoljno samo duboko udahnuti (obično duboko disanje).

Sedite udobno i opustite celo telo. Najpre di�ite normalno i postepeno neka disanje postaje sve dublje i dublje. Za to vreme oblikujte u svom umu neku misao, ideju ili mentalnu sliku (viziju) i tu misao kao energiju ve�ite za vazduh ispred sebe zami�ljajući (vizualizujući) da, sa udahnutim vazduhom, ta misao, ideja ili mentalna slika ulazi u va�e telo preko pluća i krvi.

Misao mo�e biti apstraktna ili konkretna kao �to su zdravlje, mirnoća, spokojstvo, uspeh u određenom poslu ili bilo �ta drugo čemu te�ite. Mentalna slika va�e ideje mora biti veoma sna�na da bi vazduh koji udi�ete bio u potpunosti energizovan (obogaćen) va�om idejom. Da bi ovaj proces zaista delovao ta va�a misao ili ideja ne sme biti projektovana u vremenu, jer Zakon Etera ne poznaje veme kao fizičku kategoriju, budići da je Eter bezvremen. Ta misao ili ideja moraju biti vizualizovani i projektovani u "trenutnom", tako da u va�oj svesti izaziva osećaj da je trenutno realizovana, odnosno da je ta va�a ideja već realnost "ovde i sada". Takođe, morate paziti da neka druga misao ne omete va�u osnovnu misao ili ideju, a naročito ne smete uneti sumnju. U početku, realna slika neće biti kao �to je ideja i da biste izbegli slabljenje, biće potrebno ovaj proces ponavljati. Dovoljno započeti sa sedam udisaja ujutru i sedam uveče. Postepeno broj udisaja treba povećavati za po jedan vi�e ujutru i uveče. Ne treba �uriti i ne treba preterrivati, jer je za sve potrebno vreme na nivou Zemaljske ravni. Ne preporučuje se započinjanje rada na realizaciji neke nove ideje dok se rad na prethodnoj ne zavr�i. Ukoliko je usredsređenje dovoljno jako, uspeh će se manifestovati najranije za sedam dana. Ceo proces zavisi od sposobnosti i stepena jačine imaginacije. Nekome će za realizaciju biti potrebne nedelje, čak i meseci, zbog toga �to um nameće neke egoistične �elje. Za početak se najpre preporučuje rad sa apstraktnim idejama, poput mirnoće, zdravlja, spokojstva i uspeha. Proces svesnog namenskog disanja ne treba da traje du�e od pola sata, na početku praktikovanja. Kasnije će vam biti dovoljno samo desetak minuta. Najbolje vreme za praktikovanje procesa Eterizacije je trenutak izlaska ili zalaska Sunca, jer se Eterični mentalni zapis, najlak�e prenosi u ovom periodu prelaska Tame u Svetlost ili obrnuto. Isto tako, dobro vreme za vr�enje ovog procesa su i noći Punog Meseca kada Mesec reflektuje Svetlost Sunca u Tami noći.

Ovaj proces Eterizacije �ivotne energije kroz svesno namensko disanje mentalno energizovanog vazduha projekcijom svesti predstavlja metod preno�enja ličnog eteričnog zapisa (individualni eterični kod) na Eterični Plan Svemira (Sveum) iz kojeg crpi povratnu reakciju koja se manifestuje kao realizacija polazne ideje ili misli. Ovaj se proces manifestuje isto i kod svesnog uzimanja vode, hrane ili izalganja vatri, �to ću opisati u narednim poglavljima. Ono �to hoću jo� da naglasim ovde je i to da ovaj proces mo�e imati i obrnut smer, u smislu izbacivanja iz sebe, nečistoća ili negativne energije kroz izdisaj, gde se oblikovana misao, ideja ili mentalna slika vezuju za vazduh u plućima i izdahom se izbacuju iz organiznma, kako iz fizičkog, tako i iz astralnog i eteričnog tela. Takođe, na ovaj način određena misao se mo�e emenirarati i usmeriti ka nekom predmetu ili drugom biću u smislu privlačenja, odbijanja ili nekog drugog �eljenog cilja ili efekta. Ovaj proces u potpunosti deluje kroz Zakon Uzročnosti i predstavlja Ključ za realizaciju Zakona Privlačnosti, o kojem sam govorio u jednom od predhodnih predavanja.

 

 

Vrh strane >>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

Sva prava rezervisana

Copyright � 2011 by Alexandar Thorn

Poslednje izmene: 24-01-2013 04:30